آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرتین قشنگم شاهزاده ی زندگی ما

عکس یک روز بعد از تولدت

1390/4/21 8:18
نویسنده : عمه رضوان
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسل خوشکلم (این تکه کلام منه دیگه عمه جون)... این عکس یک روز بعد از تولدته که من و بابایی بردیمت بیمارستان جایی که مامان زایمان کرد،میخواستیم واکسن یکروزگیت رو بزنیم.

وااااااااااای چه صحنه ای بود عمه من چشامو بستم بابا احمد هم روشو برگردوند که نبینه ولی تو پسله خوبی بودی فقط یه جیغ کشیدی منم گفتم الهی فدات بشم که نبینم اشکتو خوشکلم. این عکس هم من توی ماشین ازت گرفتم بعد از واکسنت..مثل یه فرشته کوچولو خوابیدی.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

neda
21 تیر 90 20:49
سلام رضوان جون خیلی‌ ممنون که برام پست گذاشتی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم، و ممنونم بخاطر دلداریت عزیزم. آرتین جونم ببوس خیلی‌ ماه ماشالا، و بهش تبریک میگم که عمه مهربونی مثل شما رو داره. ایشلها که شماهم طعم شیرین مادر شدن و بچشید، خیلی‌ حس خوبی مادر بودن، امیدوارم منم دوباره این حسو تجربه کنم. برام دعا کنید.