آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرتین قشنگم شاهزاده ی زندگی ما

آرتین جونم به روایت تصویر نوزادیش

1390/4/22 10:22
نویسنده : عمه رضوان
507 بازدید
اشتراک گذاری

ماچخوشکل عمه با اینکه الان 1 سال و3 ماه از تولدت میگذره و الان کارات خیلی شیرین تر شده ولی من میخوام از اول عکسات و کارایی که کردی رو بذارم.........قربونت بشم خوشکلم....

بووووووووووووسسسسس

نی نی ما توی خواب ناز

منتظریم که یهو چشمای خوشکلتو باز کنی تا عکست بگیلیم

بازم از خوابیدنهای خوشکلتniniweblog.com

این پستونک رو عمه ساحل برات خرید ولی همین اولین و آخرین بار بود که از پستونک استفاده کردی حتما داشتی خواب میدیدی....جیجل عمهniniweblog.com

 

این خوشکله من چه خوشل میخوافهههههههههههههniniweblog.com

اینجا هم مامان جون قنداقت کرده بود که آماده بشی برای خوابیدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
22 تیر 90 10:27
سلام عمه با ذوق و شوق.
برادر زادت خيلي ناز و بامزه است.
وبلاگش هم مبارك.
سارا هم خوشحال مي شه كه به وبلاگش سر بزنيد.اصلا هم دير نشده. من هم سارا 2 سالش تموم شد براش وبلاگ درست كردم.
saranaderi.niniweblog

سلام مامان سارا خوشکل خوبین؟ ممنون از دیدنتون از سایت آرتین و لطفتون بابت تبریک.
منم به سایت قشنگتون تبریک میگم که نویسنده خوش سلیقه ای مثل شما داره.
سارا مثل مامانش خوشکله من از عکسهای قدیمی خیلی خوشم اومد.انشالله که همیشه سایه تون بالا سر سارا کوچولو باشه و یه روزی هم وبلاگ نوه تون رو بسازین.
کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 12:15
آفرین به این عمه خوش ذووووووووووق


ممنون خیلی لطف دارین به من......بابت این همه لطف ذوووق منم بیشتر میشه
مامان آتین
22 تیر 90 14:13
سلام خانومی ممنونم از حضورت چه عمه خوبی هستی که سعی در ثبت خاطرات برادرزاده نازت داری خدا این کوچولوی بانمکو براتون نگه داره