آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آرتین قشنگم شاهزاده ی زندگی ما

آرتین خوشکلم سر سجاده عمه رضوان

1390/5/3 11:03
نویسنده : عمه رضوان
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام خوشکل عمه

این عکس ها توی زمستون سال 1389 شکار کردم

هر وقت من میرفتم نماز بخونم میومدی پیشم و سجاده من رو بهم میریختی.

الان هم که یکسال و سه ماه و 26روز از عمر قشنگت میگذره تا صدای اذان رو میشنوی میای پیش من و میگی الله فرشته. قربونت بشم من با این حرکات شیرینت.هر روز دوست داشتنی تر از روز قبل میشی.

این اولشه تازه اومدی نشستی رو سجاده

آرتین کاری نمیکنه فعلا کتاب دعا دستشه و یه کمی سجاده رو بهم ریخته همین

اینجا هم شروع کرده به تسبیح خوردن

 

من نمیدون این تسبیح چه مزه ای میده که اینجوری داری با ولع میخوریش جیجله من

جانم دیگه چی میخوای عزیزم بشین تسبیحت رو بخور دیگه

ببین چه بلایی سر سجاده عمه اوردی قربون اون شکل نازت بشم من

Orkut Scraps - Angels

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سايت تبريك ايرانيان
3 مرداد 90 11:20
تبريك به دوستان: تولد-عقد و ازدواج -موفقیت تحصیلی-(قبولی دانشگاه، کارشناسی ارشد، دکترا، شاگرد ممتازو موفقیت های ورزشی عزیزانتان را تبریک بگویید. تبریک سفر حج و عتبات تبریک اعیاد ملی و مذهبی عید نوروز-عید فطر-عید قربان-عید غدیر تبریک تولد اهلبیت علیهم السلام ارسال پیام دوستی و ابراز محبت به عزیزانتان در سراسر جهان و هر پيام ديگري به دلخواه شما ! رزرو تبريك به دوستان! شما مي توانيد تاريخ نمايش تبريك در سايت و ارسال sms و e-mail را تعيين كنيد. در تاريخ تعيين شده تبريك شما به نخاطبتان ارسال خواهد شد. ارسال sms و e-mail به صورت رايگان: پس از ثبت نام در سایت و ارسال تبریک، از طرف سایت به صورت خودکار به شماره همراه مخاطب تبریک شما پیامک داده می شود و مخاطبتان را از ارسال تبریک توسط شما آگاه می کند همین طور به ایمیل مخاطب شما به صورت خودکار ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر درج پیام تبریک در سایت ای-تبریک ارسال می شود ارسال هديه: شما می توانید برای عزیزانتان از طریق ای-تبریک کادو و هدیه به مناسبت های مختلف ارسال کنید.ای-تبریک کادوی انتخابی توسط شما را به سراسر جهان پست می کند. همین حالا ثبت نام کنید! ثبت نام رایگان شیوه ای نو در ارسال تبریک و پیام دوستی و محبت www.e-tabrik.com ایمیل:info@e-tabrik.com شماره پشتیبانی 09198576476
مامی
3 مرداد 90 17:33
اییییییی جان جیگر ارتین جونو برم من....خدا براتون حفظش کنه که اینقدر شیرینه...حتما براش اسفند دود کن عمع جون......


ممنون مامی قربونت بشم لطف داری عزیزم چشم حتما براش اسفند دود میکنم
مامان دوقلوها
3 مرداد 90 18:15
ماشالله خدا براتون حفظش کنه خیلی جیگر..
ممنون که به وبلاگ دخترای منم سر زدین


ممنون که به ما سر زدین