آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آرتین قشنگم شاهزاده ی زندگی ما

شیطنته آرتین توچولو

1390/5/2 10:44
نویسنده : عمه رضوان
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

ببین عمه با مجله من چیکار کردی !!!! چقدر هم ذوق میکردی با هر پاره کردن قهقه میزدی

اولش آروم مجله رو کشیدی سمت خودت بعدش که خوب نگاش کردی یکی از برگهاش رو پاره کردی و نگام کردی ببینی من چی میگم منم فقط نگات کردم.niniweblog.comبعدش خودت گفتی مامایییی(یعنی همون عمه) هیییییییی نچ نچ کردی و منم خندیدم گفتم هییییییییی نچ نچ انگار منتظر همین کلمه بودی شروع کردی خندیدن و جیغ کشیدن و پاره کردن. منم از خوشحالیه تو ذوق میکردم با هزار زحمت ازت عکس شکار میکردم وای که چه شبی بود.niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

niniweblog.comقربون خندهات بشم منniniweblog.com

 

حمله بسوی پاره کردن مجله عمه رضوان اینجا آیسان(دخمل عمه ساحل) هم دعوت به همکاری میکنی

اینم یه عکس از آیسان خانم درحال پاره کردن ژست هم میگیره!!!niniweblog.com

 

این پسلمون دست هم میزنه  ببین چقدر خوشحاله که داره شیطونی میکنهniniweblog.com

شکار لحظه هاست دیگه

اینم از آثار شیطنت آقا آرتین به همراه آیسان خانمniniweblog.com

 

بیچاره مجله اگه زبون داشت چیکار میکرد!!!!niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
2 مرداد 90 12:22
اخی عزیزم چه زوقی می کنه . عجب عمه مهربونی منم از این عمه ها می خوااااااااام


ممنون عزیزم باشه من هم عمه خودتون میشم هم عمه نی نی های آینده تون.بووووووس
ازیتا مادر بردیا
2 مرداد 90 14:08
عکسهای خیلی خوشکلی گرفتی ناقلا قدر عمه رضوان بدون خیلی خیلی عمه مهربونی داری که اصلا تو دنیا نمونش پیدا نمی شه .