آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آرتین قشنگم شاهزاده ی زندگی ما

اولین تجربه های آرتین توچولوی من

1390/4/29 21:30
نویسنده : عمه رضوان
640 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

تاب تاب بازی.... اولین باری که سوار تاب شدی اینجا بود .... تهران.پونک.مرکز خرید بوستان.نزدیک خونه عمه صدف.من و مامان رویا با تمام سرعتمون این عکس رو شکار کردیم که یه موقع نیفتی پایین آخه هنوز نمیتونستی قشنگ بشینی..اونجا خیلی ذوق میکردی چون پر از نی نی بود...مرداد1389niniweblog.com

واااااای این پسله هوله ما رو ببین عمه قربونت بشم من این بستنی همش ماله خودته آرومتر بخورش.

اولین باری که بستنی خوردی...مشهد بودیم داشتیم از زیارت برمیگشتیم تو ماشین بابااحمد بودیم.

شهریور 1389niniweblog.com

اینجا اولین باری که داری بیسکویت با شیر میخوری. مامان رویا برات درست کرده داره بهت میده

 

عمه  میخوام عکس شکار کنم نمیخوام، بخورم که چرا اینجوری نیگام میکنی

قربون اون چشمای نازنینت بشم من.شهریور1389niniweblog.com

بیییییب بییییییب بلین کنال من اومدم

عمه زودی دیگه عکس بیگیل میخوام بلم سله قلال دیلم شده.

ما لفتیم.

فدات بشم من خوشکلم . این اولین تجربه رانندگیت بود که خیلی هم دوست داشتی و داری


شهریور1389niniweblog.com

ای جان تربچه عمه رضوان.

این عکست میخواستی برای اولین بار سوار کالسگه بشی ولی چون عکست رو الان ندارم عکس قبل از سوار شدنت تو ماشین بابایی گذاشتم...تهران.شهریور1389niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)